Sorry...

Kamerakabeln var på vift, men har hittat den nu :D

Bättre sent än aldrig, eller hur?

På fredagskvällen blev det New Moon (Amme, du typ blundar på alla bilder som jag tog där :P)

Sen sprang vi hem och såg Idol. Undertiden vågade jag Ammes hår :D

Sen blev Filippa förälskad med en bil på lördagen :)

Sen for Filippa hem på lördagen :'(

Och Amme for på söndagen...

Det var några bilder :D

Of to school soon, bur it's not my last day :( Tomorrow are we going to school for 4 hours...


Kommentarer
Amme

haha x) Filippa ser typ skitledsen ut på bilden från bion & jag ser heldrogad ut xD Vilka normala vänner du har ;)

Jag snor några bilder & lägger upp några av mina i dag :)<3

2009-11-27 @ 09:43:32
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

hahahhahahahhahahhahahhahahhaha xD så snygg jag var när jag lekte med bilen:o haha <3



snor några bilder sen;) ska snart ladda in mina med;) då får du ta å sno;D

2009-11-27 @ 10:47:16
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0