Skolan är slut...

Varför är jag då kvar på skolan? Hehe...bra fråga som jag inte vet svaret på :P Kanske för att här är internet snabbare än hemma med mitt mobila bredband? ;)

Snart ska jag nog fara hem till lägenheten med Lisa och Sofie, de ids inte fara hem och sen komma tillbaka innan filmen börjar :P

Hehe...igår köpte jag ännu en julklapp :) Denna gång var det till farmor...men jag kan ju inte skriva vad det var här på bloggen eftersom hon kanske tittar?! Haha...men vackert är det iaf =)
Det känns som jag är väldigt tidigt ute med julklappar, men det är ju skönt att göra bort det!! Bara 2 kvar vad jag vet :)

Hur långt har ni hunnit med era julklappar?

Sen hade jag tänkt börja skiva en sak varje vecka:

Ibland önskar man att livet vore slut- men de flesta vill att det ska börja :)

(Ni ska inte tro att det är jag som har kommit på detta haha xD För varje vecka sätter de upp "Veckans visdomsord" på skolan :) Men jag tänkte bara att ibland är det gode bra saker :) Kanske inte denna vecka, men någon som kommer?



Kommentarer
Amme

Jag har inte köpt nån julklapp än ! :O Men jag vet i alla fall vad jag ska köpa till dig :)

2009-11-10 @ 16:31:52
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0