Ögon inflammation?

Hmm...vaknade upp imorse och jag kunde knappt öppna mitt vänstra öga :S Det var jättesvullet och gjorde ont :(
Jag gick till skolsystern och haon sade att jag skulle vänta till senare idag och sen skulle hon bedöma om jag borde gå till en vårdcentral...håller tummarna att jag slipper :)

Har snart prov, tyska...jag tror inte att det är så svårt :P Men morgondagens prov kommer vara mkt svårare, nämligen geografi :S Har inte ens börjat plugga på det eftersom jag pluggade på tyska igår.

Jaja...tänkte skriva att jag lever, även om jag inte är helt frisk ;)


Kommentarer
sofie

tycker synd om dig, hoppas det blir bättre snart :) har heller inte pluggat nå på provet btw.. börjar nu XP

2009-11-24 @ 20:22:02
URL: http://peaceprecis.blogg.se/
Amme

Hoppas du blir bättre snart :)

Lycka till på proven :P

2009-11-24 @ 21:15:50
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0