Nytt utseende igen?

Jag vet att det ändras mkt på min blogg, men jag blir aldrig riktigt nöjd med min header och utseende :/

Nu har jag hittat en ny design, tack till Theresa. Titta och säg vad ni tycker, klicka här

Annars har det inte hänt så mkt idag...väntar på mamma och Emil ska komma :D Saknar dem <3

Självklart saknar jag mina vänner i Ajaur också <3 och det verkar inte som gudarna är på min sida, för helgen när jag skulle komma hem (27/11) så fick jag veta att jag har öppet hus på lördag den 28/11 så det blir nog inte att komma hem den helgen heller...menmen sånt händer :p

Ha den bra kväll och gör nu inget dumt ;) Det är ju faktiskt fredag den 13...


Kommentarer
Amme

den nya skulle bli supersnygg!

Har du tagit en gratis elr har hon gjort en till dig? :)

2009-11-13 @ 18:13:06
URL: http://ammelu.blogg.se/
nathalie

jag tycker att du kan testa den nya designen. Om ´du blir missnöjd så kan du ju alltid byta tillbaka =)

2009-11-13 @ 20:00:59
Anonym

Testa den nya, den var super fin :D

2009-11-16 @ 09:45:37
URL: http://squiik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0