Ny header?

Okej, jag vet att jag nyss ändrade min header, men jag är inte riktigt nöjd med den...så just nu jobbar jag på en annan header som jag hoppas blir mkt bättre :D

SLutade tidigt idag och åkte buss tsm med min vänner till stan, där vi julhandlade lite ;) Haha...jag vet att det bara är början av november, men jag är typ klar med alla julklappar :D:D Kanske jag ska handla något åt mormor, farmor och farfar men annars vet jag inte vem mer jag ska köpa till :P

Jag har nu varit i Skeå i 10 veckor (eller jag har bott själv den tiden iaf). Visst är det ensamt, men man träffar ju familjen på helgerna och man har vännerna i skellefteå :D Jag har nu vant mig att bo själv, även om det just nu är gode tyst :P Man har varit hemma i en vecka med prat omkring sig hela tiden, så det är självklart :D Men jag har bestämmt mig att jag ska klara detta :)

Mkt text nu :P Tänkte lägga in lite bilder :D


Modevisningen i Ajaur. Gabbans gäng var detta :D Jag står 5 från höger...

Fan vad jag saknar sommaren!!! Nu när det är regn och tråk!

Goda tider, goda tider xD

Hoppas ni får en bra kväll :)


Kommentarer
Amme

haha, goda tider var det ;)

2009-11-03 @ 17:28:10
URL: http://ammelu.blogg.se/
Amme

SV: haha, vet inte riktigt hur jag ska tolka det där...hehe x) Är jag ful nu elr? hehe, jag fatta vad du mena, men är på dryg humör ;)

2009-11-03 @ 19:36:06
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

asså vet du hur mkt det SUGER att du bor där?:( saknar å älskar dej jättemkt linnea:/ <3

2009-11-03 @ 22:05:45
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0