Kommer ej hem i helgen...

Imorron är det fredag :D Men jag kommer inte att åka hem, utan mamma och Emil kommer ner istället :D Det kom på tal redan förra helgen och Emil längtar till Eddahallen (badhuset xD) Haha...får väl se om vi far dit :P Sen kommer pappa ner på lördageftermiddag, så hela familjen är samlad.

Vilket resulterar att jag inte kommer att vara i Ajaur förrän 27/11 nästa gång. Nästa helg är det ju bio som gäller ;) Amme och Filippa kommer även ner, fan vad jag längtar!!! <3

Nej, nu ska jag gå och lägga mig :D Är hur trött som helst, även om jag "råkade" somna på soffan...haha xD

Hoppas att ni har haft en bra dag :)


Kommentarer
Amme

Synd att du inte kommer hem...men vi får ta igen det nästa helg istället ;D <3

2009-11-13 @ 11:09:46
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0