Kan ni fatta...

Imorron är det 4 månader sen jag öppnade denna blogg. 4 MÅNADER!! Jag minns fortfarande när jag öppnade den haha :D Jag, Filippa och Amme satt på mitt rum och hade tråkigt. På något sätt började vi prata om att starta en blogg tillsammans. Jag vet inte hur länge det tog innan vi hittade ett namn som alla tre tyckte om, Dreamwood. Vi var inne på någon killes bdb, han skrev alltid bra saker. Sen tänkte jag öppna en egen blogg, men hittade inte något bra namn, så det blev från en hemsida jag blev länkad till :P Inte världens smartaste, men jag är nöjd med namnet än så länge :D Haha...roligt att veta eller hur?!

Sitter i soffan och käkar middag :D Ni kan ju gissa vad det blev? (För er om inte vet, så ÄLSKAR jag kyckling xD) Haha...det blev kyckling med pommes och en currysås. Mums! :)

Bilder ska komma senare ikväll, jag hade ju lovat det ;)

(Just ja, tänkte bara säga att dansen gick bra, fick vara "kille" ett tag, mkt bättre :D Men roligt kan jag väl inte säga att det var...)

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Amme

Shit, är det fyra månader sen ;O Känns inte som det...



Jag har haft en super tråkig dag, den har varit hur seeeeg som helst. Har iaf läst ut boken så du får den i helgen :)

2009-11-26 @ 20:38:54
URL: http://ammelu.blogg.se/
sofie

men linnea, vad hände med potatiskroketterna!? :O

2009-11-26 @ 20:56:25
URL: http://peaceprecis.blogg.se/
filippa

omg:o alltså är det fyra månader sedan det var sommar också:'(

2009-11-27 @ 13:15:50
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0