IDOL

Tänkte skriva ner mina tankar om dagens idol :)

Rabih - Han sjöng svagt och låten kom inte igång riktigt. Hade kunnat ta i mer...

Reza - Han valde en annolunda låt som jag tyckte passade henne, men mittenpartiet tyckte jag inte lät helt rent.

Calle - Som alltid gör han en helt egen show som jag tycker förbättras varje vecka. Men idag vet jag inte vad jag tyckte om varken låtvalet eller hans röst...jag skulle gärna se han åka ut :P

Tove - Som vanlig har hon en fantastisk röst, men hon har gjort bättre framträdanden... + jag diggade hennes kläder idag :D

Eddie - Ett ord: FIASKO! Han valde helt fel låt, där han inte kunde komma upp i de höga tonerna, vilket gjorde att det lät väldigt falskt! Han kommer hänga löst ikväll...

Erik - Magiskt! Han har varit min favorit sen jag började se idol och jag hoppas att han vinner! Hans röst är fantastisk och hans utstrålning smittar av sig. Han förmedlade en sådan smärta idag att man trodde på honom...

De 2 som jag tror (eller hoppas) hänger löst idag är Calle och Eddie.


Erik som sjunger "Is It True", vilket jag tycker är det bästa han har gjort förrutom ikväll...



Kommer att lägga upp låten Erik sjöng, så fort den har kommit ut på youtube!

Vilken var din favorit ikväll?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0