Godagens!

Fast det är kväll haha xD Kom nyss till lägenheten efter en lång busstur...eller det kändes som det iaf :S

Idag väckte mamma mig vid 7 och vi grattade pappa på fars dag :D Han fick en tröja och tårta på sängen :) Sen var det bara att hoppa i kläderna och fara till Kåbdalis. Tar ca en timma att åka dit från Ajaur, inte så länge :) Sen åkte vi till halv 2 (räckte gott och väl! Mina fötter protesterade mkt...) Det var hur kul som helst! Första åket var väldigt vingligt innan jag kom på tekniken igen. Vi var tvungen att fara hem tidigare än de andra eftersom jag inte skulle missa min buss :P

Innan jag for, spelade jag biljard med Emil :) 2-0 vann jag med! Haha...fast jag låg under varje gång :P Sen spelade vi GH inna mamma skjutsade mig upp på busstation. Sammanlagt har jag åkt bil/buss i 4 timmar idag...roligt :S

Ikväll ska jag skriva historia, eftersom jag inte var så seriös på förra lektionen :P

Höres imorron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0