Finally :D

Äntligen hemm igen :) Första gången på år känns det som :P

Hade öppet hus idag, kändes drygt att fara på skolan på en lördag, men det gick bra och vi fick faktiskt lite gjort :P Fanny och Olivia kom och jälsade på och sa att de kanske skulle börja Sam. Kultur nästa år :) Roligt!!!

Pappa kom och hälsade på och sen efter skolan for vi hem :D Köpte pepparbiff på vägen hem :D

Annnars har det inte hänt så mkt...har fortfarande ganska ont i armen :S

Kommer en bättre uppdatering imorron ;)


Kommentarer
Amme

Stackare...men du överlevde :)

Kanske hör av mig efter kyrkan i dag, vi måste ju hitta på nått :D <33

(Har inte gratis sms längre, det var därför jag inet svarade för någon dag sen :P )

2009-11-29 @ 10:24:38
URL: http://ammelu.blogg.se/
fanny

Jag har då beslutata mig att söka det i första hand ;) det verkar grymt!

2009-11-29 @ 21:28:05
URL: http://fannywik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0