En dag kvar :)

Skolan är det bara en dag kvar innan det blir helg. Vilken jag gissar nästan alla ser fram emot! Gode skönt, eller hur?

Pappa ringde för ett tag sen och berättade att min lillebror Emil är i Kåbdalis och åker slalom :) Då blev jag gode sugen på att åka slalom :D Jag vill också fara dit :) Men det får väl bli någon annan helg...

Har hittat lite fler bilder från modevisningen på Gabriellas blogg. Gå gärna in där och titta om ni vill ha fler bilder.


Matilda

Nelly

Jag :)

Min mamma längst till vänster och Nellys mamma längst till höger...

Nu ska jag gå och laga mat :D Blir kyckling med pasta, mums!

____________________________________________________________________________

Jag tänkte bara skriva att jag kommer inte att uppdatera något mer från min dator, eftersom jag ska packa ner den tills imorron :P Hinner jag, ska jag försöka skriva något på skolans dator :)
Om inte annat kommer det ett inlägg imorron när jag kommer hem...

Ajaur imorron <3


Kommentarer
Amme

Jag längtar då inte speciellt, vi har öppet hus på lördag.......

Men kul att du kommer hem :)<3

2009-11-06 @ 14:48:32
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0