Die Hard 4.0

Har varit ute på stan med mina päron och emil ett tag, men ska nu sätta mig ner och se på filmen som går på 4:an :D Nog för att jag redan har sett den...

Snöar en hel del gör det, vilket gjorde att jag höll på halka flera gånger under tiden vi var ute + att det hjälper inte at ha uggs på sig heller...se upp ute i backarna :)

Planer för imorron:
  • Läsa igenom svenska igen...
  • Gör resten av historia frågorna
  • Städa efter min familj har farit.
  • Sen blir det att slappa :)
Se filmen nu vett ja' ;)


Kommentarer
filippa

jag såg med die hard ;)

asså uggs r ju typ som bambi :o man dör ju typ x)

2009-11-15 @ 14:43:50
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Olivia

Okej, men då får vi väl snacka sen, ska typ till skeå senare i vinter iaf :) och arvidsjaur också :P

2009-11-15 @ 15:51:38
URL: http://oliviawikberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0