Boring!

Jag gillar inte att göra skolarbete på helgerna, för då ska man ju va ledig, eller hur?

Jaja...lite matte och lite till rollspelet på fredag och då kan de inte klaga på att jag inte gör något på helgen :D

Dollar idag, länge sen ;) Har tagit bilder på när pappa skottade ner snö från taket, men jag har glömt kabeln (igen :S) så jag får lägga upp de bilderna imorronkväll när jag är i Skeå :P Sen har det inte blivit så mkt...spelat biljard med Emil och vann såklart ;)



Igår när jag kom hit, insåg jag hur mkt jag saknat Ajaur <3 Men snart är det lov och jag får stanna längre än bara 3 dagar :D

Kanske skulle vara med Amme ikväll :D
Höres senare! :)


Kommentarer
filippa

på lovet blire backen?;)

2009-11-29 @ 16:52:50
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0