6,5 h kvar :)

Haha...sen är det helg :D Men som jag skrev i förra inlägget så kommer jag inte att åka till Ajaur, utan min familj kommer ner hit denna helg :)

Idag har jag Matte, Samhällskunskap och sen har vi Historia innan vi slutar, så det är inte jobbiga ämnen!
Men jag har helt ändrat uppfattning om maten haha xD Just nu är den hur enkel som helst, vilket jag tkr är skönt!

Jag kanske lägger upp några bilder senare :D men jag har typ tappat bort kabeln till kameran, så jag kan inte ladda in bilderna från min kamera till datorn (igen :S) Jaja...bli att leta när jag städar i eftermiddag ;)

Vad händer i helgen?


Kommentarer
Amme

Om du inte hittar den kan du kanske låna min nästa helg :)

Jag ska på fh i kväll sen blir det skiljning någon av dagarna i helgen så då blir det att fara på det ;)

Sen måste jag börja plugga på samhällsen oxå :S

<33

2009-11-13 @ 11:11:32
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0