Varför?

Asså, jag ligger nu här hemma och tänker. Varför ska man bli sjuk när man verkligen inte vill det?
Jag hade tänkt fara och uppvakta Filippa ikväll, men såklart så får man feber och blir sängliggande :/
Det är ju nu som man verkligen vill vara ute på kvällarna, nästan inga mygg, varm och soligt väder och vänner att vara med (dom är iaf inte bort på semester). Man kan sitta ute vid en eldstad och bara ta det lugnt, det är ju sommarlov trots allt :D

Menmen...jag får väl gå i säng tidigt ikväll och sen får jag hoppas att jag orkar jobba imorron :D

Grattis ännu en gång till Filippa och sry att jag inte kunde komma ikväll<3


Kommentarer
Amme

stackare.....tur att jag inte är hemma! Du får krya på dig så vi kan hitta på nått i helgen:)<3 Vad snygg din blogg har blivit trotts allt, jag har inte hunnit fixa nå med min än men det blir väl i kväll, när jag har ätit mormors supergoda paj:D ses snart<33

2009-07-29 @ 21:21:37
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

åh stackare<3 men du har ju redan uppvaktat mej din mupp;D krya på dig så vi kan hitta på nåt snart! nu har jag lärt mig lite mer om bloggande och så också:)



snygg blogg btw!:D kram!<3

2009-07-30 @ 14:43:39
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0