Sängdags!

Hej!
Just nu ligger jag i min säng och ska snart sova :D

Idag har jag inte fått så mycket gjort, för jag har haft feber från och till...jag lyckades jobba en timma idag men sen var det direkt hem och lägga sig igen :/ Det är inte kul att vara sjuk men nu under kvällen har febern släppt (hoppas jag iaf) och kan vara på benen imorron.

Idag kom mamma hem från Piteå och med sig hade hon min lägenhetsnyckel, så kära vänner, JAG HAR MIN LÄGENHET!!!
Visst är det mycket kvar innan jag kan flytta in, har förresten lyckats få ner lite grejor i kartonger idag, men jag har min nyckel och kan fara dit när jag vill :D Jag kan knappt vänta tills jag kommer dit och få börja fixa iordning den.
Men samtidigt känns det väldigt sorgligt att börja packa ihop grejorna, för om allting går bra kommer jag inte flytta hem igen. Det känns jättekonstigt att inte kunna träffa min familj och mina vänner varje dag, utan förmodligen bara på helgerna :/ att flytta från det hem man växte upp i och leva helt själv 13 mil ifrån Arvidsjaur.

Imorron är det sista dagen på jobbet och det kommer att kännas skönt!

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0