Jobb...

Jag sitter här idag på jobbet och bara tar det lugnt. Det är typ inga kunder och gode chill :D
Jag jobbar ju bara en timme per dag och efter jobbet idag ska jag fara och löpa en mjukglass (a) och sen fara och hälsa på födelsedagsbarnet :) Filippa, du valde en bra dag att fylla år, första soliga dagen på 2 veckor :D

Nu är det bara typ 5 dagar tills jag får min lägenhet och jag längtar så in i den!!! Jag har precis valt tapeter, inne i vardagsrummet har jag typ vanilj och en brun fondvägg, inne i sovrummet har jag blått och i hallen kommer det bli grå-randigt :D Kommer att lägga upp bilder på dem när de är uppe på väggen :P



Kommentarer
filipp'

2009-07-29 @ 18:35:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0