090731

God morgon skulle jag vilja säga, men jag är redan på jobbet :D Idag är en sån dag som man vill bara ligga i sängen, för det är ju bara mulet och tråkigt..

Just nu är jag på jobbet, sista dagen :D Det känns skönt att inte måsta ha några fasta tider som man ska passa. Igår när jag sa så sa min mamma att arbetet är verkligen inte över, utan att jag har gode mkt kvar att göra. Blää...men om man ska ha en fin lägenhet så måste man ju fixa til den också...

Jag känner mig gode tråkig eftersom jag aldrig laddar upp några bilder, men när jag väl skriver är jag antingen på jobbet eller är gode trött och ids inte ladda upp någon bild :P Men jag måste skärpa mig!

Jaja, nu ska jag fortsätta att jobba. VI hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0