Torsdag såklart!

Nu va allt bortgjort för denna vecka :) Har 2 saker innan det blir lov bara...

Har precis läst ut "The last son" och fan vad jag bölade i slutet...jag brukar faktiskt inte göra det (förrutom med New Moon och fråga mig inte varför). Och jag kan ju inte avslöja slutet för då försör man hela boken...men iaf den var mkt bra :)

Imorronbitti har vi Lucia på skolan. Kanske tar med mig kameran och tar lite bilder?! Iaf...den har vi samhälls (gissar att vi har inför provet nästa vecka) och sen ser vi film på historian, så det blir ganska chill imorron :)

Sen är det ju Idol final och mamma kommer ner hit :)

Ska äta middag nu, jag vet att det är lite sen, men jag glömde bort tiden för en gång skull :P Har tagit fram pannkaka från frysen så det blir att värma upp det =)

Hur har eran dag varit?


Sist jag var hem var det en hel del snö...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0