Sry...

Jag har inte uppdaterat på flera dagar, men jag har inte ens öppnat datorn för att göra något på flera dagar :P

Jag tänkte bara säga att jag hoppas att alla har haft en underbar jul och fått många julklappar :) Jag har iaf varit med familjen och bara tagit det lugnt :) På julafton gick jag jultomte till säkert 12 familjer, men då fick ja lite extra pengar, vilket alltid kan vara kul :)

Idag ska jag vara med Filippa :) Det var alldeles för länge sen sist! Och imorron far jag och Amme ner till skeå :)

Det är inte säkert att jag kommer att uppdatera varje dag fram till några dagar efter nyår, för jag måste ju passa på att vara med familjen medan jag kan :)

Så om inte annat så kika in efter nyår, så kommer jag bli bättre på att uppdatera ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0