Kallt kallt och åter kallt!

Fast jag ska kanske inte klaga, för här i Skeå är det bara -17°C och hemma i Ajaur är det typ mer än -25°C :P

Just nu tar jag ett uppehåll med pluggandet, man kan ju inte bara plugga en hel kväll (ockej, ibland kanske) Men kan en hel del redan och jag hoppas att det inte blir en sen kväll ikväll :)

IMORRON ÄR DET JULLOV <3 fasen vad skönt det kommer att bli!!!!! Köra skoter, ha sovmorgon, vara med vänner och bara vara :) Mkt roligt!!!

Jag vet inte om det var nå mkt mer jag skulle skriva, tänkte bara säga hel och god jul xD

Merry Christmas and a Happy New Year ;)


Kommentarer
filippa

haha det var mer än minus trettio här:o

2009-12-17 @ 21:27:59
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0