Jag ser det snöar xD

Haha...äntligen börjar snön komma i Skellefteå :) Det är inte mkt snö än, men fortsätter det som det gör nu kommer vi ha säkert 2 dm imorron :P Roligt!

Fick tillbaka 2 prov (eller rett var ett stort glostest) idag och blev ganska nöjd med resultatet, med tanke på hur mkt vi hade när jag skrev dem :P

Okej, nu står det stilla i hjärnan och jag kommer inte på något mer att skriva haha xD

Bjuder på några bilder från tidigare vintrar:

I Jäckvik...vi skulle bygga det högst snötornet vi kunde på en viss tid :)

Snacka om en fin utsikt :) Också detta i jäckvik...

Emil hoppar på Vittjåkk :)

Ska se om jag inte hittar fler när jag är hemma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0