Imorron smäller det!

Imorron är det rollspel på skolan hela dagen :D

Vi ska typ vara länder och ha vårat eget klimatmöte som de i Köpenhamn. Jag och 5 andra är Ryssland, vilket är kul men också en gode stor nackdel, eftersom de har mkt fossila brönslen. Interssant eller hur?! Det tkr inte jag iaf! Det är hur mkt som helst som vi ska kunna för att det ska bli en debatt som funkar...

Nog om det, snart jag har svenska, förhoppningsvis ska vi få tillbaka vårat prov som vi skrev :D Sen ska vi göra en presentation, som en fördjupning på det vi gjorde tidigare. Hehe,...har typ inte förberett mkt alls, så det går som det går :P

Mkt text om inget, tänkte bara säga att jag lever :)

Höres senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0