Första dagen på lovet!

Den dagen har spenderats med familjen, framför tv:n, latat sig och kört skoter :)

Fast vi hann inte så långt med skotern, innan det lostnade något under sittdynan och vi fick vända om hem igen :S Efter några timmar hade pappa lyckats laga den och vi körde och tankade den :) Imorron blir det att fara ut och löra skoter med Amme <3 Snacka om att jag längtar :)

Fast jag har en konstig känsla i magen, eftersom jag typ är inställd att fara tillbaka till skeå imorron, vilket jag brukar göra på en vanlig helg :P Men jag stannar, vilket är både roligt och tråkigt! Jag får vara med familjen och vännerna här i Ajaur, men jag saknar mina vänner i skeå :( Men vi syns snart :)


Bara 5 dagar kvar snart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0