Fin kläder!

Ja och då menar jag verkligen finkläder som jag ska ha imorron :P Jag ska ha kostymbyxor och en vit skjorta och sen även mina svarta pumps (tror jag eller så blir det ett par jag har lånat) och vi ska gå klädda så på skolan :S Kommer nog ta med mig kameran imorron så alla får se :) Bilder kommer...

Så här ska vi ungefär se ut:

Blä...menmen jag får väl stå ut en dag :P

Fick inte se svenskaprovet idag och kommer inte få se det förrän nästa torsdag :/ Men jag fick iaf veta resultatet :)
Ikväll blir det att packa allt och städa lägenheten, för jag kommer inte hinna hem och hämta grejorna imorron, utan far direkt till busstaionen. Har nämligen skoterkurs hela helgen och den börjar redan på fredagkväll :)

Fan vad jag längtar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0