1 december :D

Fatta, sanrt är det jul :D Då kommer tomten :P

Snygg bild ;)

Har gjort matteprovet, men jag glömde miniräknare :S Jag kan söga att jag svor ganska bra när jag kom på det...och läraren sa att det var som att åka utomlands utan något pass :P Så jag tänker inte glömma den igen!!!
Sen har jag ätit middag hos min faster :D Spagetti och köttfärssås, mums!!!

Ska nu plugga efter Navy CIS är slut, jag har typ börjat följa det :D Mkt bra, mkt bra ;)

BTW: Jag har handlat färdigt mina julklappar, gode skönt! Hur långt har ni hunnit?

Ha en good kväll!


Kommentarer
filippa

haha men linnea, tror du på tomten?:o hoho!



jag handlade mina 2 första igår(y) x) föresten läste jag tre kapitel igår!:D

2009-12-02 @ 15:29:22
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

2009-12-02 @ 16:40:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0