1 DAG KVAR!

Nu är det bara några timmar kvar innan alla vaknar upp och det är julafton :)
Det första jag kmr att göra när jag vaknar är att kolla min julstrumpa :) Jag kanske är lite för gammal för den, men hallå, det är ju tradition xD

Sen ska jag öppna några julklappar från mina vänner och fika :)
Sticker sen till farmor och farfar, där vi ska fira jul :) Jag ska även vara tomte till alla andra i byn, så jag kanske tjänar lite pengar också (a) haha...

Vad har ni för traditioner?

En annan tradition som vi har är att jag och Emil klär julgranen kvällen innan, medan pappa och mamma ser på Uppesittarkväll och spelar bingolotto :)

Bilder lovar jag ska komma senare när granen är klädd =)

Mkt text, jag vet, men jag är ivrig, för jag ÄLSKAR julen :)

Min favorit julsång just nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0