Sen uppdatering...

Ja, sitter nu och borstar tänderna :D Är påväg i säng och sova, gode skönt :)

Nu känns det att skolan har kommit igång på riktigt. Vi har fått några läxor och fått veta när vi har vårt första prov...Som jag skrev igår har vi fått en rysk utbytesstudent och idag har jag haft uppgiften att visa henne runt, så jag har pratar engelska hela dagen :P Men det var faktiskt ganska kul...

Det blev ett kort inlägg idag, men ska se om jag inte kan ta nå kort och lägga upp :D Slutar tidigt imorron så då ska jag fara ut och ta lite kort tror jag, om inte mamma kom och hälsar på :)

God natt!


Kommentarer
[SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Du har väl inte missat min nya blogg? Där kommer jag att fortsätta visa mina bilder och allt annat smått och gott.

Välkommen in på en titt :)

2009-08-27 @ 14:16:45
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0