Så var andra dagen slut...

...Iaf på skolan :D Sitter nu i soffan och väntar på att Filippa och Amme ska komma till stan med bussen! Haha...jag sa fel tid til dem, så dom kommer senare :P Men tjejer,, vi har fortfarande en timma att shoppa ;)

Hehe...uppdatering på skolan:
Idag fick jag mitt skåp, och gissa var det är? Längst ner vid golvet :( Seriöst...jag trodde att jag hade gjort bort det i sjuan och inte skulle göra om det igen :(
Jaja, det hjälper inte att klaga. Och idag var sista intro-dagen, så imorron är det fösta dagen efter schema. Men det är en bra dag kan jag lova ;) Jag börjar halv 9 med NK och sen har jag håla till 12.30, så då blir det stan tjejer :)
Fredag kan jag inte heller klaga över, jag börjar halv nio och slutar 11.30.



Skriver kanske senare idag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0