Lördagkväll

Det känns som jag hela tiden sitter och ser på tv, men det är när jag hamnar framför tv:n som jag uppdaterar :D

Vaknade halv 10 imorse och skjutsade Emil till Prästberget. Men när jag kom dit skar motorn på moppen ihop, så jag fick åka hem med Nisse hem. Ja, sen for jag och såg på när Amme kastade. Hon kom 9:a i damklassen...grattis! <3

Sen har det inte hänt så mkt mer idag, typ bara tagit det lugnt och varit med Emil. Haha...fasen det var längesen jag skrattade så mkt :D

Jag sa att det skulle komma några gamla bilder och här är dom:


Jag och Linda i Bulgarien


Jag och Amanda på juldansen i 8:an


Jag och James. Jag försöker stå på hans händer, men det gick inte så bra. Förresten, det var i poolen i Las Vegas.


Jag på 7:ans skolavslutning.


Jag och Filippa på konfaläger i Jäckvik.


Fotbollslaget när vi vann Fair-Play priset på PSG

Fler kommer imorron...


Kommentarer
filippa

asså shit va söt du är linnea:o ! <3

2009-08-30 @ 19:12:39
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Linda

Bulgarien, jäkkvikk och psg <33 det är minnen ;)

2009-09-04 @ 09:51:44
URL: http://squiik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0