Lite mer gamla bilder :D

Är nu i skeå igen och tänkte ladda upp några fler gamla bilder.


9ABC på 9:ans skolavslutningen


Jag och Filippa hoppar nere i källaren hemma hos mig :D Vi hade en tjejkväll...men jag minns inte riktigt när det var haha xD


Tjejerna som tittade på Volleyboll-match. Vi hade en turnering på skolan :D


Haha...jag och Nelly på årets plantering. Filippa var den duktiga fotografen :D Kanske inte världens snyggaste bild, men det är iaf riktigt ;)


Våren -09 var vi på Filippas gård. Från vänster: Amme, jag, Ida och Filippa :D

Jag gissar att det kommer fler bilder andra dagar, men det räcker för idag :D

Förresten, när jag såg bilden på Nelly så tänkte jag säga att vi satt tillsammans på bussen ner till Skeå :P

Tjao!


Kommentarer
filippa

älskar bilden då vi hoppar åsså den på nelly är ju KLOCKREN xD

2009-08-30 @ 19:14:05
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Amme

Minnen!

Kan du skicka en inbjudan från spotify till mig? <33

2009-08-30 @ 20:27:14
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0