Lång dag...

Jag gissar att detta kmr att bli ett lång inlägg :D

Först och främst har Jag, Amme och Filippa laddat upp en ny video!



Se hela och kommentera sen!

Tidigare idag kom Amme och Filippa hit till skeå :D Efter de kom, gick vi till min lägenhet och sen ner till stan igen för att äta lite kina-mat! Fan vad gott :D Sen gick vi hem och slöade oss, innan vi gick till Kaplanskolan för att titta.

Påväg till Kaplan :D



Haha...Filippa har min jacka ;)

Sen gick vi vidare lite, över bron och skulle hälsa på Linda, men hon va inte hemma :P

     
Amme var cool och Filippa lekte fotograf :D

När vi kom hem blev det en film, Wanted :D Ids inte ladda upp någon bild :P Ska snart va tråkig och gå och lägga mig, eftersom jag har skola imorron :(

God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0