Jadu...

Lägger i min nya (:D) soffa och schteker just nu :D Mamma är borta och pappa och emil har farit till stugan...

Det blev ingen långt inlägg imorse, eftersom jag hade lite brottom...Vi skulle fara på Vitbergsbadet :P
När vi var klara där for vi upp till soliga Solbacken och handlade nya grejor (asså undra hur mkt pengar det har gått de senaste dagarna? Jag har både handlat kläder och grejor till lägenheten). Att det hela tiden finns något nytt att köpa, det fattar jag inte :P

Jag kan inte beskriva hur mkt jag saknar Filippa och Amme! Hoppas att vi ses snart!!!!!! <3


Kommentarer
Amme

saknar dig oxå, har inte träffat dig på VÄLDIGT länge :( Men snart...<333

2009-08-10 @ 09:06:01
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

jag saknar dig mer än allt och kan fortfarande inte fatta att vi kommer gå skola på olika ställen:'( jag älskar dig så mucket gumman, saknar dig! <33333

skulle vi komma nästa vecka? längtar å träffa dig ju!

2009-08-10 @ 13:25:28
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0