Fredagskväll...

Har precis sett en film, haha har typ inge socialt liv ikväll :P Hade tänkt göra bort tyskan innan kvällen var slut, men jag tror inte att jag ids :)

Under torsdagen fick jag ett kort av mamma <3 Jag har alltid undrat var mitt namn kommer ifrån och vad det betyder...


Sry, inte bästa kvaliten hehe :P Jag har inte kamera-kabeln med mig hem så det fick bli att ta med webbkameran xD

Måste kliva upp tidigt imorron, (om man kallar halv 10 sent) för att skjutsa Emil upp på K4. Sen blir det att fara och se på Amme när hon har lasso-tävling :D Lycka till imorron! <3


Kommentarer
Amme

Tack:) Du kommer inte behöva stressa till lappstan, kommer inte kasta förrän typ halv 12, 12 :P

2009-08-28 @ 21:23:26
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0