Fredag :D

Hehe...fast jag har det till lördag och jag har ingen aning varför xD

Jag tänkte att det var dgas att uppdatera igen.Jag är nu hemma och ska snart sätta mig och räkna matte, eftersom jag inte var på skolan idag...Förresten, nästan vecka hade jag tänkt ta lite bilder av skolan och kanske några kompisar :D You have to wait and see...

Tidigare har Amme och Filippa varit här och tillsammans gjorde vi en header till Ammes blogg och jag tyckte att den blev ganska bra :D Fast man är lite begränsad när man bara kan använda Paint :P

Ja, snart kommer Filippa tillbaka och jag vet inte vad vi ska göra :P Något hittar vi alltid på ;)


Tjejerna innan vi for ut och gick i Skeå :P


Haha...jag och Filippa var roliga xD

Kanske kommer en uppdatering senare...we'll see!


Kommentarer
filippa

omg! vilka är snyggingarna på bilderna?;) har du deras nummer??

2009-08-28 @ 22:16:27
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0