Första dagen avklarad :D

Kom prcis in genom dörren och slängde mig på soffan :D Första dagen av skolan är klar...

Min klass består av ungefär 30 elever, där det är 6 killar och resten tjejer. VI har två klassföreståndare som heter Theresa och Erik, vi kommer att ha Theresa i svenska och engelska och Erik i geografi. Och vi fick ett gode bra schema :D Vi slutar:
Måndag 15.15
Tisdag 14.40
Onsdag 15.10
Torsdag 13.30
Fredag 15.00

Vi har inte en enda lång dag :P Det jag var mest orolig över, var att jag inte skullle ha någon att typ sitta med och prata med, men jag hittade några jättetrevliga tjejer, så det var skönt :D Ska nu ut på stan och möta Linda, som nyss ringde och sa att hon slutat...

Vi höres senare!

PS: Tjejer, jag längtar till imorron när ni kommer <3


Kommentarer
Amme

Jag längtar oxå! Tänkte om jag stannar tills Fredag men åker hem någon gång på dan? Skulle det funka?:)

Skriv gärna när bussarna i morgon gick, kommer inte riktigt ihåg...haha x) <33

2009-08-18 @ 13:43:07
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

omg, jag kan inte fatta att du har börjat å flyttat å allt!<3 glad att du hittat nå schyssta kompisar osv:) längtar efter dig, å idag kommer vi<333

2009-08-19 @ 08:46:35
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0