FF :D

Hej!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på några dagar, men det har varit så mkt på g och sen så har det ju varit bra väder :D Man ska inte sitta framför datorn när man kan ligga ute i solen och sola :D Sen har internet varit knäppt...men jag var nere på Telia-butiken idag och jag hoppas att det blir bättre nu :D

Jaja, nu ska jag bättra mig med att updatera. Idag har Ida varit och hälsat på mig, så självklart gick vi på stan ett bra tag :D Jag hade lovat att jag inte skulle köpa något mer, men tror du att jag höll det löftet? Haha såklart inte! Jag köpte flera tröjor, en nya film (som jag nyss har sett) och en massa saker som jag egentligen inte beehövde :P Men en sak som jag är riktigt nöjd med är min väska, som jag köpte i helgen :D



Kostade bara 129 kr på Halens :D

Mamma och Emil har farit hem idag, så nu bor jag själv i lägenheten. Iaf till imorron kväll eller fredag :P Det känns konstigt, men ändå bra :D Lägenheten är då klar och jag är gode nöjd, det blev så fint :D

Nu ska jag gå och hämta tvätten, en nackdel när man bor ensam :P

Kram Linnea


Kommentarer
filippa

snygg väska!:D saknar dig<3

2009-08-13 @ 14:17:03
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Amme

grymt snygg väska:) SAKNAR DIG<3 När kommer du hem?

2009-08-13 @ 23:22:01
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0