Bakardag :D

Hej hopp!

Idag har jag och Amme bakat haha xD Det var gode länge sen jag bakade sist. Vi visste först inte vad vi skulle baka, men tillslut blev det vaniljbullar och tre kladdkakor :D Och nej, jag ska inte inte äta upp dem idag för jag ska ta med dem till lägenheten och frysa in dem :D

När bakningen var klar hamnade vi farmför datorn med The Sims 2 :D Det är fan det roligaste dataspelet jag vet x)

Klockan 5 hade brorsan match mot öjebyn på ishallen, så jag for dit och såg den. Men det regnade och det är inte så kul när man ska stå ute en timma. Men iaf...matchen blev oavgjord 2-2. De borde ha vunnit tkr jag, men bättre lycka nästan gång :D

Nu på kvällen har jag suttit framför tv:n och sett något program om vithajar :D De är gode häftiga....



Det var min dag hittills :D Imorron blir det att fara tillbaka till Skeå och sen på tisdag börjar skolan om :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0