Ajaur :D

Hemma i Ajaur igen!

Jag vet att jag inte skrev ett inlägg igår, men jag kände inte för att starta datorn :D

Ja, under gårdagen blev det en latardag igen haha xD Jag hade en lektion på morgonen och sen hade jag en håla till halv ett, då hade jag idrott. Det värsta jag vet är att löpa, och gissa vad vi fick göra första iidrottslektionen. Jo, löpa typ tre kilometer eller nåt sånt :P Haha...jag kan säga att jag är ganska otränad och har träningsvärk i vader och lår idag :P
Tillbaka till igår...efter idrotten kom jag hem och fann Amme och Filippa i soffan. Sen blev vi typ kvar där hela kvällen.
Vi åt och sen lekte vi charader :D Haha...fan vad jag skrattade när Filippa lekte Charlie Chaplin :P

Idag slutade jag halv tolv och mötte upp tjejerna på stan innan vi gick till Max och åt :D



Sen for vi hem och städade...nackdelen att bo ensam är att man måste städa hela lägenheten själv :/
Klockan två kom vi till busstationen och satte oss på bussen, som tillslut blev så överfull att de fick beställa en till buss :P

Tittar nu på gamla bilder...



Hehe...goda tider :D Saknar 9ABC <3

Ska se på friidrott nu
Tjao!




Kommentarer
filippa

charlie chaplin(y) ;D hahhahah xD

tack för dagarna, hör av dig imorn;)

9abc, 4ever in our <3s

2009-08-21 @ 20:59:05
URL: http://ffilippah.blogg.se/
filippa

btw:



OMG!:o du tittar på friidrott utan att någon tvingar dej!? ;) hahah , ja är dryg(a)<3

2009-08-21 @ 20:59:45
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0