5 dagar kvar...

Ja, idag är det 5 dagar till jag börjar skolan igen :/ Jag önskar att jag också hade börjat den 24, som de i Ajaur :P
Det känns ju som sommaren bara har rusat iväg, med arbete och sen har det varit dåligt väder. När det typ regnar ute känns det inte som sommar, utan snarare höst :/ Menmen, man får väl ta vara på de roliga minnerna :D

Ett minne som jag tycker är gabska roligt är när jag var i stugan med kusinen och en f.d klasskompis :D Vi skulle ut och fiska lite på kvällen och sen när vi for in mot land igen, fastnade Krille med draget på botten, så jag stannade mototn. När han hade fått lös draget fick jag hålla i spöet så han kunde sätta sig ner. Jag släppte ner draget i vattnet och drog bara lite sakta, för att ha något att göra. Sen när jag tvärt lyfte upp söpet, hoppade en gädda upp rakt i luften och försökte fånga draget :P Jag kan lova att jag skrek haha...Jag är nämligen ganska lättskrämd :P

Ett annat minne är när Amme och Filippa kom och skulle fira mig. Först fick jag fyra (kan ha varit tre) presenter och när jag väl hade öppnat de, kom Amme in med en hel sopsäck fylld med ballonger. De hade nummer på sig och när jag sprängde ballongerna fanns det så saker i dem, bra lägenhetssaker dessutom :D Fan vad ni är uppfinniga Amme och Filippa :) Älskar er <3

Nu blev det ett ganska långt inlägg hehe :P

Nu ska jag ut och palla ett äpple xD Vi har ett äppelträd på tomten där lägenheten är :D



Vi höres!


Kommentarer
filippa

bahaha din tjuv(a)

jomendu vilket jobb det va å få in grejset i ballongerna;D x)<3

2009-08-13 @ 16:17:54
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0