250809

Hej!

Jag har precis kommit hem ifrån Telia-butiken där jag fick byta ut mitt mobila modem :D Det har typ kruppat flera gånger, så jag fick byta ut den :D Jaja, nu ska det bli bättre med uppdatering :P

Är nu inne i andra vecka av skolan och det går ganska bra :D Jag har fått några vänner och alla lärare verkar helt ok efter man har lärt känna dem :P Jo, förresten...vi har fått en en ny elev i våran klass, en utbytesstudent från Ryssland som heter Lisa. Hon kommer att gå med oss hela året ut och sen fara tillbaka till Ryssland :) Jag vill också fara och vara utbytesstudent i något land, haha helst USA ;)

Hehe...nu ska jag berätta något roligt! Det började med att jag gick och lade mig ganska tidigt igårkväll (var gode trött). Sen vaknade jag upp och trodde att jag hade försovit mig :P Så jag sprang upp i duschen och när jag hade satt in balsam i håret, "vaknade" jag upp kan man väl säga och tänkte "Vad är klockan egentligen?" Så jag duschade klart, och gick och kolla på klockan, och gissa vad den visade! Haha...den visade 01.20 xD Så det vara bara att gå och lägga sig igen :P Hehe...ibland kan man vara lite borta :P

Ska gå och käka något nu, så vi hörs kanske senare ikväll :D Jag ska få besök av några senare...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0