030909

God kväll bloggen!

Idag har jag haft något att göra hela dagen, så jag har inte kunnat skriva förrän nu :P

Det började med att när jag klev upp (typ sommarlovets sista sovmorgon) började jag packa ner mer saker i släpen och i bilen, eftersom jag nu ska flytta.




Som ni ser är det en hel del saker och allt är inte med på bild :P

Sen när det var klart hann jag sitta ner en halvtimma innan jag for upp på vårdcentralen och tog en spruta...Jag är gode rädd för sprutor så jag måste ha sett ut som en spänd violsträng xD Haha...

När vi kom hem igen, var det att hoppa in i bilen och köra till Fromheden där min kusin hade match :D Dom vann med 2-0 om jag inte minns helt fel :P Har typ förträngt resultatet...



Men det var så mkt knort att jag hamnade i bilden efter halvlek och stannade där resten av matchen :P
När matchen var slut, for vi till stugan där jag är just nu. Jag är trött och ska snart gå och lägga mig, men jag tänkte ändå uppdatera så ni får se hur min dag har varit...

Desstuom hjälper det inte att jag har ett mobilt bredband som gör så att allting går SÅÅÅÅ sakta!

Jaja...nu ska jag sluta klaga och krypa i sängs!
God natt!


Kommentarer
filippa

älskar dig! <3 bajsa dig att du flyttar:@

2009-08-04 @ 12:15:39
URL: http://ffilippah.blogg.se/
amme

JAg saknar dig sommfaan. Men jag är inte hemma till helgen är i Piteå :S När kommer du hem nästa gång? :)<3

2009-08-04 @ 17:28:35
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0