020909

Idag har jag varit i Luleå för att se om jag skulle hitta en ny soffa med divan och för att köpa en ny bäddmadrass till min lägenhet. Men jag kom hem med allt förrutom det jag skulle komma hem med :P

Gissa om mitt rum har mkt grejor? Haha xD



Sen har vi lite av grejorna som jag köpte idag :D



Jag har då hittat de sista sakerna till köket och alla andra rum, men nu längtar jag tills jag har min soffa så man bara kan slänga sig på den och bara slappa :D Men det blir inte mkt av det veckan som nu kommer...ska sätta upp tapeter och en massa annat denna vecka...

Ikväll ska jag hinna släpa in en massa saker i släpet innan jag äter jordgubbar :D
Önska mig lycka till :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0